dinsdag 20 mei 2008

Lize met de jas aan!

De drukknopen zitten er sinds zondag eindelijk op. Ik vond het doosje terug, hij was naast mijn bureau gevallen waar al mijn machine's op staan. Oh wat was ik blij, heb ze toen gelijk erin gezet met de Prym-tang. Wat een heerlijk ding is dat toch ;-)

Voorkant
Borduurtje die ik vergeten was te laten zien

Lize & papa


Achterkant.

De foto's van papa en Lize zijn gemaakt op de Harley-dag in Arnhem. Op het moment dat deze foto's werden gemaakt waren de meeste motoren al weg, vandaar dat ze niet op de foto staan. Ik was een beetje bang dat Lize de herrie van de motoren eng zou vinden maar dat viel reuze mee. Af en toe zag je aan haar koppie dat ze een beetje gespannen was maar dan stelde papa haar weer gerust ;-)

Groetjes Jeannette

2 opmerkingen:

PeTrA zei

Sow hey! Lize moest eens op der papa lijken :-| ;-)

Anoniem zei

Sow hey!! Lize moest eens op der papa lijken :-| ;-)