zondag 19 oktober 2008

De Jade is af!!

Gisteren kon ik gelukig mijn machine weer ophalen bij de dealer! Wat was nu het probleem?! Iets heel kleins ;) De grijper had een beetje olie nodig waardoor hij nu weer als een zonnetje naait. Er was dus helemaal niets mis met de spanning, gelukkig pfieuw! Patrick heef 's middags Lize lekker even meegenomen naar zijn moeder zodat ik een paar uurtjes in alle rust op zolder aan de slag kon met de jas. Vanmorgen nog de drukknopen erin gezet met de Prym-tang, wat een heerlijk ding is dat zeg! Op de foto's zie je hier en daar een donkere vlek, dat is water om de verdwijnstift weg te krijgen ;)
Voorkant.
Achterkant.
Detail zak.
En hier 2 foto's op het model die geen zin had om op de foto gezet te worden, handje omhoog, boze blik en zeggend "nee mama". Maar mama deed het lekker toch!

Ik heb hem voor en achter iets korter gemaakt omdat me dat voor haar praktischer leek, ze zal hem nl ook aan hebben naar het kinderdagverblijf en dan spelen ze vaak buiten in de tuin.


Liefs Jeannette

Geen opmerkingen: