vrijdag 4 september 2009

Hannel de 2e....

Ook ik ben begonnen met de herfst/winterkleertjes! Het eerste project is een Hannel van Farbenmix geworden. De vorige was met capuchon deze heb ik zonder gemaakt. Hij is van sweattricot en Cakewalk-tricot. Beide stofjes had ik al enige tijd liggen. Het enige wat ik heb gekocht was het borduurtje First Love van Tinimi. Op verschillende blogs had ik die al voorbij zien komen en ik vind ze zo schattig! Volgende project wordt een Amelie natuurlijk ook weer van Farbenmix.
I too started on the fall/winterclothes! The first project is a Hannel by Farbenmix. The last one I made had a hood, this one I made without. It's in sweattricot and Cakewalk-tricot. Both fabrics have been laying in my stock for a while now. The only thing I bought was the embroidery First Love by Tinimi. I saw it on different blogs and thought it was so cute! Next project is an Amelie also bij Farbenmix.

Liefs Jeannette

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat ziet er lekker vrolijk uit in dat mooie blauw. Inderdaad een super borduurtje.

Groetjes, Collie

Juffrouw Tuttebel zei

Wat leuk dat je weer aan de gang bent!
Prachtig shirt, en wat zijn haar haren lekker gegroeid.

Groetjes Arjanne