woensdag 3 augustus 2011

Luiertasjes voor jongetjes


Een tijdje terug had ik wat luiertasjes gemaakt naar het ebook van At Lisa's uitgebracht via Farbenmix. Deze waren natuurlijk van meisjesstoffen aangezien ik niet echt stoffen had voor jongens. Een collega van mij zag ze en vond ze ook heel leuk en vroeg of ik ook een jongens versie kon maken. Ja hoor, moet ik alleen even kijken of ik leuke stoffen kan vinden. Hmmm, toch best lastig. Bij Karteris hadden we toen een regio-uitje en Sandra van At Lisa's was daar ook bij en nog een paar andere jongens mama's, dus die kon ik vragen of ze bepaalde stofjes geschikt vonden voor jongetjes. Ik heb er toen maar gelijk een paar gemaakt want het is gewoon zo verslavend, plus dat er wat babies geboren zijn en nog gaan komen dus dan is een voorraadje ook wel handig!

Gisteren was Sandra nog bij mij, wij wonen namelijk erg dicht bij elkaar. Samen hebben we een avondje zitten freubelen en het was erg gezellig! Voor herhaling vatbaar ;-)

Liefs Jeannette

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super geworden en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ga ook nog een jongenstasje voor een opdracht maken vanavond.

Liefs Sandra

Juffrouw Tuttebel zei

Ze zien er heel leuk uit.
Altijd moeilijk als je in de meisjes zit om jongens stofjes uit te zoeken maar het is goed gelukt.

Groetjes Arjanne