maandag 29 juli 2013

Aan de haak!

Jawel Jetje is aan het haken geslagen ;-) En ik vind het echt leuk. Het is ook makkelijk meenemen naar de kinderboerderij of het strand. Ik ben met 2 projecten bezig. Een Grannystripe deken naar een patroon van Attic24/Lucy en een mandje van jute touw naar een idee van een duits blog. Kwam de foto daarvan tegen op Pinterest. 

De deken maak ik gewoon van Garen van de Zeeman en Wibra omdat het mijn eerste grote project wordt. Een paar verschillende kleuren had ik al liggen dus ik kijk gewoon hoever ik kom. Heb niet al een kleurenschema bedacht. We zien gewoon hoe het uitpakt. 

Liefs Jeannette

4 opmerkingen:

PeTrA zei

Jaaa goed dat je aan de stripe begonnen bent! Heerlijk haken! Succes xxx

Nicole Claudia zei

Lekker ontspannen is het haken altijd.... en leuk is het haken met streepjes van de ene naar andere kleurtje...

Ben ook aan het haken en breien... ook streepjes hahaha

Groetjes, Collie

Lize zei

Oh, het haken is zo heerlijk. Je pakt het zo en legt het zo weg. Dat garen van de zeeman gebruik ik ook regelmatig, en het bevalt me prima voor dekens. Jongste dochter is nu bijna jaar maar het babydekentje dat ik voor haar gehaakt heb van Zeeman acryl ziet er nog prima uit.

Lize zei

Oh, het haken is zo heerlijk. Je pakt het zo en legt het zo weg. Dat garen van de zeeman gebruik ik ook regelmatig, en het bevalt me prima voor dekens. Jongste dochter is nu bijna jaar maar het babydekentje dat ik voor haar gehaakt heb van Zeeman acryl ziet er nog prima uit.