maandag 14 juli 2008

Award!!!

Mijn eerste Award! Ben er een beetje stil van en aan de andere kant kan ik het wel van de daken ropen. Misschien overdreven maar ik vind het echt heel leuk. Ik heb hem gekregen van mijn (inmiddels) vriendinnetje Petra. Haar blog heeft ook een Award gekregen en zij moest hem doorgeven. Petra, ik vind het echt super wat je over me hebt geschreven, ben er helemaal door ontroerd. (Sinds dat Lize er is ben ik zowiezo een emo geworden ;-))

Nu aan mij de eer om 3 personen een Award toe te wijzen. Hmm best lastig. Er is zoveel leuks ;-)

Ik ga beginnen met Arjanne/Frunnik. Zij is ook echt een Farbenmix-fan en maakt zulke leuke dingen. Ik vind haar blog ook echt een genot om naar te kijken. Leuke kleertjes met mooie borduurtjes!

De tweede is Inès/Sannemuis. Toen ik pas bij Sancho kwam, was zij een van mijn inspiratie-bronnen. Ik was nog geen mama maar wist wel dat als ik ooit een meisje zou krijgen ik mij door haar zou laten inspireren. Toeval wil dat ik in 2006 dus mama van een meisje werd en een paar maanden later deed Inès al haar kleine roos-patronen weg. Ik heb er toen een heleboel overgekocht! Thanx Inès!

De derde is voor Inge/Dingena. Ondanks haar maatje meer maakt ze erg leuke kleding voor haarzelf. De patchwork rok is echt geweldig! En de kleren voor haar dochtertje Doris zijn ook altijd erg leuk! Inge staat altijd vrolijk op de foto, zo leuk om te zien!

Dames succes met jullie award en nominaties voor 3 andere bloggers!

Groetjes Jeannette



1 opmerking:

Anoniem zei

hey emobommetje! (ook dat hebben we gemeen ;) )
Het is je van harte gegunt hoor! Ga zo door en lekker blijven genieten! Dikke kus XXX

Peet..