zondag 13 juli 2008

Feliz en Blusentop

Ook ik heb een Feliz gemaakt! Hij is al een week af maar mocht pas gisteren geshowd worden. Oma werd namelijk 60 jaar en dat moest gevierd worden. In eerste instantie wilde ik hem met roezels maken maar daar had ik niet genoeg stof voor. Dus is het een soberdere versie geworden, maar naar mijn mening niet minder mooi!
Lize kijkt een beetje moeilijk maar dat komt door de wind ;-).
Achterkant (met papa op de achtergrond hihi).
Corsage volgens deze methode. Erg makkelijk met groots resultaat.
Ook voor het eerst een blusentop gemaakt. Wat een superpatroontje is dat toch. Heb ook voor het eerst mijn biesbandmaker gebruikt. Ook helemaal geweldig!! Ik heb de maat van de borststrook en bovenpandjes aangehouden voor 4-jarige meisjes en de lengte van het onderpand voor 2-3 jaar. De breedte van het onderpand is ook die van 4 jaar. Hij zit echt als gegoten.
De achterkant. Het stofje is een beetje dun, daardoor zie je mijn labeltje er een beetje doorheen.

Inmiddels heb ik de proefhoes ook al af voor de Priori. Nu nog op de stoel zelf passen om te kijken of er nog iets moet worden aangepast en dan weet ik of mijn patroon ook klopt voor losse hoezen ;-) Daar ga ik deze week mee verder.

Nog een fijne zondag allemaal!

Groetjes Jeannette

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeannette,

prachtig zonnescherm en wat een geweldig leuke kleertjes heb je weer gemaakt! Helemaal Leuk!

gr brenda