vrijdag 4 februari 2011

Weer een Roos 3019

Ik heb weer een Roosjurkje gemaakt voor een vriendinnetje/collega van mij. Ze heeft mij eerder al gevraagd om deze versie voor haar te maken. Nu had ze weer een vriendin waarvan het dochtertje 1 jaar werd dus kwam de vraag of ik weer een jurkje kon maken. Samen op de markt de stofjes uitgekozen en hieronder het resultaat! Ik vind hem erg leuk geworden en zij gelukkig ook. Ze heeft hem inmiddels ook al gegeven en hij viel zeker in de smaak bij de ontvangende mama!


patroon: Roos 3019

Liefs Jeannette

5 opmerkingen:

Heidi... zei

Wat schattig! Kan me goed voortstellen dat ze daar blij mee was.

PeTrA zei

Hij is leuk! Lekker dat je weer aan kleding toe bent nu ;)

X Petra..

Juffrouw Tuttebel zei

Het ziet er heel schattig uit zo'n klein maatje.
Mooie stofjes, het is echt af met het paardje erop.

Liefs Arjanne

Unknown zei

Wat een leukerd! Gr. Renate

Mama Deborah zei

je brengt mij op een idee. nooit gedacht aan rib voor zo`n jurkje. heel erg leuk blog heb je en ik ga je volgen. groeten deborah