zondag 1 mei 2011

Buzzer: Review en Giveaway korting!

Ik ben al een tijdje lid van Buzzer, zij laten je producten testen en beoordelen. Je krijgt vaak ook wat extra exemplaren van een produkt om uit te delen of korting die je mag uitdelen. Dit keer was het de Plenty Easypull. Wat een geweldig ding is dat zeg! Ik was al een tijdje aan het twijfelen of ik hem moest kopen of niet. En toen kwam deze Buzz langs! Ik heb hem toen hij bezorgd werd diezelfde dag nog opgehangen, gewoon op de achterwand van mij keuken geplakt met behulp van de plakstrip die achterop zit. Je kan hem ook schroeven maar dat durfde ik niet zo goed. Ik heb de wand eerst goed vetvrij gemaakt en toen volgens de omschrijving opgeplakt. Bij ons hangt hij tussen een bovenkastje en de afzuigkap in. Wij hebben een open keuken en als hij daar hangt kan je hem vanuit de woonkamer niet zien, maar wanneer je in de keuken staat kan je hem wel zien en je kan er makkelijk bij. Hij doet echt alles wat hij beloofd. Ik had altijd gewone keukenrollen op een standaard, maar met 2 kleine kinderen heb je vaak de kleinste wel op je arm. om dan een stuk papier af te scheuren dat gaat niet zo makkelijk. Maar met de Easypull dus wel. Hij gaat ook heel lang mee de rol. Er zit 60 mtr papier op, schijnbaar net zo veel als 5 keukenrollen. Het papier wat in de Easypull zit is glad en bestaat uit 2 laagjes. Een nieuwe rol kost bij Super de Boer € 3,19. Ik heb nog steeds geen nieuwe rol hoeven kopen en hij hangt toch zeker al 1,5 maand!

Wil je hem ook al een tijdje aanschaffen? Ik heb 5 kortingsbonnen te verdelen. Hiermee kan je de Easypull kopen bij Blokker voor € 5,-. Dit is een houder en rol met bijna 50% korting. De eerste 5 mensen die mij een email sturen, krijgen de bon van mij thuisgestuurd!! Je mag je naam en adres mailen naar mamajetje (apestaart) live (punt) nl


Liefs Jeannette

4 opmerkingen:

Lize zei

He, wat leuk, ik buzz deze ook.

PeTrA zei

Handig zeg!! Ik buz ook maar heb deze dus niet voorbij zien komen..
Moch je nog een bon over hebben??

Unknown zei

die heb ik ook gehad, handig he, ik heb al wel 3 rollen er doorgejaagd hihihi
gr brenda

Mirella zei

wauw die lijkt mij handig zeg!!
heb je nog een bon? ;-) anders wil ik hem wel hoor ;-)