woensdag 27 augustus 2008

Blog-parade van Farbenmix

Op mijn eerste dag van de vakantie in Noorwegen heeft Sabine, oprichtster van Farbenmix, een blog-bericht geplaatst. Hier kan je het bericht in zijn geheel lezen, en er is zelfs een Nederlandse vertaling op de blog van Lilian.


Ja, daar zit je dan in Noorwegen, geen naaimachine of patronen te bekennen. En om nu mijn laatste week van de vakantie te gaan stressen om nog "even" iets te maken daar had ik geen zin in. Maar ik wil wel heel graag meedoen met deze blog-parade. Ik werk niet op grote schaal maar zal af en toe een nieuw kledingstuk op mijn blog plaatsen en eventueel de kleertjes die ik voor Lize maak en die te klein zijn geworden. Dus zie je iets wat je leuk vind mag je me gerust een berichtje sturen. Ook vind ik het leuk om andere dingen dan kleding te maken met de naaimachine, dus houd mijn blog in de gaten ;)


Ik heb besloten de Feliz voor de verkoop aan te bieden. Hij is pas 1 keer gedragen op de 60e verjaardag van Lize's oma. En dat was alleen de middag. Hieronder zie je de foto's.



Groetjes Jeannette





Verkocht!!

1 opmerking:

saffiertje zei

Hoi jeannette,
Wat een schatje die jurk!
Maar wat ik je wilde vragen is hoe je die shattige bloem gemaakt hebt...
heb je daar een beschrijving van of een tutorial?

Groetjes Miranda