donderdag 8 januari 2009

Update van de afgelopen tijd...

Ik heb onderstaande Nena en Insa van Farbenmix al een tijdje af maar geen puf gehad om de foto's te bewerken en in mijn blog te zetten :-( Ik ben herstellende van een hardnekkige voorhoofdsholte ontsteking waar een prednison-kuur niet voldoende in huis had om hem de kop in te drukken. Nu een ontstekingsremmende neusspray gekregen die ik een maand in moet nemen. Ach ja, het gaat in ieder geval weer iets beter waardoor ik mijn blog weer heb kunnen bijwerken ;-).
Nena-broekje.
Insa-rokje.


En ik ben sinds deze week de trotse eigenaresse van een paspopje maat 86/92. Ik vind haar zo schattig, ze staat nog effe in de woonkamer met de Roxy die ik van het voorjaar gemaakt had voor Lize (nee hij is inderdaad niet gestreken ;-)).
Liefs Jeannette.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zooo wat leuk zeg die foto's!!
De modelletjes had ik natuurlijk al gezien op je kleine fotomodelletje maar nogmaals, lief!! X

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een leuke brioek en rok en wat heb je de foto's mooi bewerkt!
Het staat de kleine dame schitterend.
Beterschap!!

Groetjes Arjanne

HannaPurzel zei

Ist das süss!!!!! ABSOLUT GELUNGEN!!!
Viele liebe Grüsse,
Bella

Ines zei

Leuke broek (mooi stofje) maar ik vind vooral het model geweldig!!!
Wat is Lize al gegroeid zeg sinds de laatste keer dat ik haar zag!!!

Groetjes Ines

Ps al toegekomen aan 2070?