vrijdag 18 maart 2011

WIP deel 3



Een kleine update. Heb vandaag wel even achter de naaimachine gezeten maar nog niet zover dat er al wat geshowd kan worden. Daarom maar even een foto van de fournituren die ik van de week in Wageningen op de markt heb gekocht. Ik was op zoek naar van die noppen voor onder de tas, was er al achter dat ze bag-feet genoemd werden en kon ze alleen online vinden. Tot ik bij de kraam vroeg of ze deze toevallig ook hadden. Ja hoor was het antwoord. € 3,40 per 4 dus echt goedkoop zijn ze niet. Een haakje om mijn sleutels aan vast te maken. Deze maak ik aan de binnenkant vast zodat ik mijn sleutels eraan kan maken zodat ik ze niet kwijt kan raken tijdens de reis. 2 passanten (rechthoekige D-ringen) en een mooie rits! Hopelijk kan ik morgen weer een beetje verder.

Liefs Jeannette

Geen opmerkingen: