dinsdag 22 maart 2011

WIP deel 6


Hmmm, volgens mij heeft Blogger weer kuren, want mijn bovenste foto heeft hij zelf maar een gedraaid. Nou ja, niets aan te doen. Hierbij in ieder geval de beloofde foto's bij daglicht. Dit was gisteren afgekomen. Heb vandaag helaas niets kunnen doen. Heb er geen puf voor gehad. Elin was gisteravond wakker geworden, net toen ik wilde gaan slapen en ze had echt geen zin om zelf verder te slapen. Tot 2 uur 's nachts ben ik met haar in de weer geweest en om 6.45 ging de wekker weer, dus was vandaag een beetje gammel....

Waarschijnlijk gaat het vrijdag hier weer verder!

Liefs Jeannette

4 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep
oei slechte nachten, ja daar weet ik alles van, dat sloopt je,
duimen op vrijdag dan maar meid

knuf mieke

Mirella zei

hij schiet al mooi op !! prachtig hoor die kleuren. Succes met de rest !!

Sabine zei

Wat lijkt dat een gigantisch werk... Maar inderdaad, je vordert goed :-) En wat zal dat een leuke tas zijn als ze klaar is (als je dochtertje tenminste zin heeft in wat slapen:-) )!

groetjes,
Sabine

Antje uit Urk zei

Wat maak jij een mooie dingen!!
Heerlijk om te zien,'k ga ook maar weer achter de naaimachien!
groetjes,